What's new

Ride Team OSSOI走りのイベント

shohgun

Warming-Up
Aug 1, 2008
9
0
2ヶ月前にロードバイクは買ったのですが、まだ家の周りを走っているのにすぎません。その私は、とても初心者のわたしはTCC TEAM OSSOIのイベントへの参加を熱望をもってもくろんでいます。次回のossoi走りの予定はいつごろになるのでしょうか。だいぶ先のことになるのでしょうか。教えてくださると大変うれしいのです。

将軍

Hi 将軍!

名前がカッコイイ。強そう。

メッセージをありがとう。
TEAM OSOIのkeiです。
ぜひいっしょに走りましょう。

私は今年の夏、とても仕事が忙しくてなかなか先の計画を立てて遊ぶことができませんでした。
しかし8月23日(日)はRUNが出来ますので、この日にOSOIの計画を立てることにしました。
少しでも涼しい山に行こうかと思っています。
って山を登ったら暑くなるけど。
なるべく早く計画を発表しますので、皆さん参加してくださいね。
kei

Hi 将軍!
Thank you for expecting it of OSOI.
Next time, Sunday, August 23 is scheduled.
It thinks where it goes now.
It is as early as possible, and announces the plan here. Please wait a little.
kei

将軍とこれを読んだみなさん。
次回のOSOIは、8月23日(日)を予定していましたが、
私の仕事の都合で走れなくなってしまいました。
楽しみにしてくださった方々、大変申し訳ないです。
9月になれば仕事も落ち着きますので、
なるべく早めにOSOIランの予定を発表します。
kei

Hi Shogun and All
Aug 23 Sunday,I should work.
I'm sorry!!
It is likely to be able to return to the usual life if September comes. The schedule for next time is announced in a hurry.
kei

わたしは、9月のはじめの3つの週はケニアです。わたしは忙しいの人ですけども、keiさんもとても忙しいの人です。

将軍

Hi

How do you do Shohgun, hajimemashite
It's been a while kei ohisashiburi

Looking for the next Team Osoi plan! I'll be definitely their.. b/o sep is pretty fine with me, having plans for Norikura Aug end and Honolulu end Sept.

See you soon
Juno

hi all

August23 I have other plans but September is good for me!

looking forward to seeing all OSOI people soon!

Ash

I'll be in if this ride is going to be scheduled after 20 September when I'll be back to Japan.

Back
Top Bottom